При горизонтальному розташуванні циліндрів один навпроти одного, сили інерції, що виникають під час руху поршнів, взаємно гасяться. Завдяки чому двигун має гарну врівноваженість і низький рівень вібрацій. Невелика висота двигуна і низьке положення центра ваги додатково покращують швидкість реакції і підвищують стійкість автомобіля.
  • Стабільність для легкого керування
  • Безпека пішоходів
  • Пасивна безпека
  • Стабільність для легкого керування
  • Безпека пішоходів
  • Пасивна безпека
Стабільність для легкого керування
Двигун SUBARU BOXER отримав таку назву через горизонтальний рух поршнів, що нагадують рухи боксерських кулаків. При горизонтальному розташуванні циліндрів один навпроти одного, сили інерції, що виникають під час руху поршнів, взаємно гасяться.
Безпека пішоходів
Опозитний двигун має пласку форму, залишаючи простір між твердими деталями двигуна і відносно м'яким капотом. Це дозволяє ефективніше поглинути енергію удару у разі наїзду на пішохода.
Пасивна безпека
У разі серйозного фронтального зіткнення плоский опозитний двигун легше "ховається" під днище автомобіля, зменшуючи тим самим енергію удару, передану на пасажирський салон.
Стабільність для легкого керування
Двигун SUBARU BOXER отримав таку назву через горизонтальний рух поршнів, що нагадують рухи боксерських кулаків. При горизонтальному розташуванні циліндрів один навпроти одного, сили інерції, що виникають під час руху поршнів, взаємно гасяться.
Безпека пішоходів
Опозитний двигун має пласку форму, залишаючи простір між твердими деталями двигуна і відносно м'яким капотом. Це дозволяє ефективніше поглинути енергію удару у разі наїзду на пішохода.
Пасивна безпека
У разі серйозного фронтального зіткнення плоский опозитний двигун легше "ховається" під днище автомобіля, зменшуючи тим самим енергію удару, передану на пасажирський салон.

Плавне прискорення

Поршні в рядном двигуні або V-образному двигуні зазвичай рухаються вертикально. Однак в горизонтально розташованому двигуні протилежні поршні рухаються горизонтально, а протидіючі сили нейтралізують один одну, тим самим зменшуючи кількість вібрації і забезпечуючи більш комфортне відчуття двигуна.

thumb-image-194845

Легке керування

Двигун SUBARU BOXER — серце кожного автомобіля Subaru, відомий своїм відмінним балансом, плавністю і потужністю, так він працює вже 50 років. Сама конструкція має низький центр ваги, що допомагає створити більш точну керованість, відсутність кренів і значну стійкість на будь-якому дорожньому покритті.

thumb-image-194848
thumb-image-194851

Ультра-низький центр ваги

Двигун Boxer від самого початку мав низький центр ваги і був розташований нижче та ближче до центру автомобіля. Ці нововведення і інновації призвели до конкуренції з супер спортивними автомобілями. Автомобілі Subaru чудово розподіляли вагу між передньою і задньою віссю, що подарувало неймовірні відчуття під час керування.
  • Комфортна поїздка
  • Переваги переходу на низький центр ваги
  • Різноманітні нововведення
  • Керування з відмінною реакцією
  • Комфортна поїздка
  • Переваги переходу на низький центр ваги
  • Різноманітні нововведення
  • Керування з відмінною реакцією
Комфортна поїздка
Більшість спортивних автомобілів вносять корективи в систему підвіски, щоб забезпечити жорсткість крену. Subaru ж отримав наднизький центр ваги за рахунок використання потенціалу двигуна Boxer і самого транспортного засобу, а не затягуванням підвіски. У результаті отримали відмінну керованість з низькими вібраціями, що дарує плавну і комфортну їзду.
Переваги переходу на низький центр ваги
Легкий двигун з алюмінієвого сплаву має низький центр тяжіння, що забезпечує невелику інерцію щодо поздовжньої осі автомобіля і малі крени. Це дозволяє домогтися як плавного руху, так і відмінної реакції рульового управління.
Різноманітні нововведення
1. Легке і дуже жорстке шасі було спеціально створено для підвищення стійкості. 2. Розроблено легку, але міцну конструкцію кузова, аби забезпечити оптимальні характеристики в салоні.
Керування з відмінною реакцією
Коли водій повертає кермо для зміни напрямку руху, центр обертання автомобіля розташовується ближче до його задньої частини. Для автомобілів рівної маси, меншу відстань від центру обертання до центра ваги означає більш легке здійснення повороту. Ось чому краща компоновка з низько розташованим двигуном і поздовжньо зістикованою з ним коробкою передач.
Комфортна поїздка
Більшість спортивних автомобілів вносять корективи в систему підвіски, щоб забезпечити жорсткість крену. Subaru ж отримав наднизький центр ваги за рахунок використання потенціалу двигуна Boxer і самого транспортного засобу, а не затягуванням підвіски. У результаті отримали відмінну керованість з низькими вібраціями, що дарує плавну і комфортну їзду.
Переваги переходу на низький центр ваги
Легкий двигун з алюмінієвого сплаву має низький центр тяжіння, що забезпечує невелику інерцію щодо поздовжньої осі автомобіля і малі крени. Це дозволяє домогтися як плавного руху, так і відмінної реакції рульового управління.
Різноманітні нововведення
1. Легке і дуже жорстке шасі було спеціально створено для підвищення стійкості. 2. Розроблено легку, але міцну конструкцію кузова, аби забезпечити оптимальні характеристики в салоні.
Керування з відмінною реакцією
Коли водій повертає кермо для зміни напрямку руху, центр обертання автомобіля розташовується ближче до його задньої частини. Для автомобілів рівної маси, меншу відстань від центру обертання до центра ваги означає більш легке здійснення повороту. Ось чому краща компоновка з низько розташованим двигуном і поздовжньо зістикованою з ним коробкою передач.
thumb-image-194862

Subaru Boxer Family

EJ20
FB16 / FB20 / FB25
FA20

З моменту установки в 1989 році в Legacy першого покоління EJ20 вже понад два десятиліття успішно працює на передовій і може по праву вважатися одним із шедеврів SUBARU. Розробка моделі EJ почалася з метою створити наступника моделі EA, яка була першим компактним легковим автомобілем FHI в епоху SUBARU 1000 (1966), оснащеним оппозитним двигуном. Проект розвитку був націлений на посилення і без того високого потенціалу горизонтального двигуна, забезпечуючи високу жорсткість і ефективність.

thumb-image-194869

Transmission Family

Lineartronic
E-6AT
6MT

Трансмісія з вертикальним ланцюгом і безступінчатою трансмісією, відома як Lineartronic, є унікальною коробкою Subaru CVT наступного покоління і використовується в багатьох моделях. Завдяки цьому досягається не тільки постійний вибір найбільш підходящого передавального числа, але і постійне використання ефективних робочих діапазонів двигуна.